Szakdolgozat
Végzős hallgatók vizsgarendje, szakdolgozat leadás – 2025 tavasz
Fontos időpontok
2025. szeptember 8. (hétfő) – november 22. (szombat) Végzős hallgatók szorgalmi időszaka
2025. november 24. (hétfő) – december 6. (szombat) Vizsgaidőszak az utolsó éves hallgatók számára
2025. november 26. (szerda) Szakdolgozat beadási határidő minden képzésben
2025. december 15. (hétfő) – december 23. (kedd) Záróvizsga időszak az utolsó éves hallgatók számára
2026. január 29. (csütörtök) 10 óra és 14 óra és január 30. (péntek) 10 óra Diplomaátadó Szenátus Ülés
Felhívjuk a figyelmet, hogy vizsgára jelentkezni csak a költségtérítés/önköltség és az egyéb kiírt díjak rendezését követően lehetséges.
Szakdolgozat
A szakdolgozatok formai és tartalmi követelményeiről, a csatolandó mellékletekről, valamint a védés eljárásrendjéről a BTK Szakdolgozat készítési szabályzatából tájékozódhat:
https://bolcsesz.uni-miskolc.hu/uj/dok/szab/btk_szakdolgozatkeszitesi_szab_20231201.PDF
A mellékletek a kari honlap Kar/Szabályzatok, határozatok, űrlapok menüpontjából is letölthetők.
A szakdolgozatokat papíralapon (kötve) kell leadni az intézeti adminisztrációra és egyúttal fel kell tölteni a MIDRA rendszerbe is (http://midra.uni-miskolc.hu)
A szakdolgozatok MIDRÁ-ba való feltöltése csak a Miskolci Egyetem hálózati gépjeiről lehetséges! Ezért azt javasoljuk, hogy a szakdolgozat leadásakor vegyék igénybe az ME Könyvtárának számítógépeit és azokról töltsék fel a dolgozataikat. Így egyidejűleg kérhetnek MIDRA igazolást is. Az OTDK szünet idején a könyvtár nyitva lesz és az intézeti adminisztrációk is nyitva lesznek.
A MIDRA igazolás eljárásrendje
- A hallgató az általa elkészített szakdolgozatot/diplomamunkát/portfoliót feltölti a Midra adatbázisba http://midra.uni-miskolc.hu.
(Az oldalon a Dokumentumok menüpontban érhető el az útmutató, melyet szíveskedjék a feltöltés előtt elolvasni). http://konyvtar.uni-miskolc.hu/web/midra-dokumentumok/dokumentumok
A hallgató a kitöltött, aláírt hallgatói nyilatkozatot elküldi a midra@uni-miskolc.hu e-mail címre. (A hallgatói nyilatkozatot a Dokumentumok menüpontban találják.)
(Ha nem tudja szkennelni/fényképezni az aláírt dokumentumot, akkor a Neptunban regisztrált e-mail-címéről küldje el a kitöltött nyilatkozatot *.doc formátumban)
Technikai problémáját a midra@uni-miskolc.hu címen kell jelezni. - Amennyiben titkosított szakdolgozatról van szó, akkor a Titkosítási Nyilatkozatot/ Bizalmas kezelési kérelmet a hallgatói Nyilatkozattal együtt kérjük szintén elküldeni a midra@uni-miskolc.hu email címre.
(A titkosítási nyilatkozatnak/ bizalmas kezelési kérelemnek nincs formanyomtatványa). - Ezután a könyvtárosok ellenőrzik a feltöltött dolgozatot és a nyilatkozat meglétét.
- Ha nincs további teendő, a könyvtár kiállítja az igazolást és ezt megosztja a hallgatóval, valamint a Kar Dékáni Hivatalával.
- Amennyiben a feltöltött fájl sérült, hibás stb., akkor a könyvtáros e-mailben tájékoztatja a hallgatót a további teendőkről.
Sikeres vizsgázást és záróvizsgát!