Szakdolgozat

Szakdolgozat

Végzős hallgatók vizsgarendje, szakdolgozat leadás – 2025 tavasz

Fontos időpontok

A végzős hallgatók szorgalmi időszakának vége: 2025. április 17. (csütörtök)

Szakdolgozat benyújtása és feltöltése a MIDRA rendszerben: 2025. április 25. (péntek)

Vizsgajelentkezés a Neptun-rendszerben: 2025. május 05 – 2025. május 16. 12.00.

Záróvizsga időszak: 2025. május 26 – 2025. június 06.

Felhívjuk a figyelmet, hogy vizsgára jelentkezni csak a költségtérítés/önköltség és az egyéb kiírt díjak rendezését követően lehetséges.

Szakdolgozat

A szakdolgozatok formai és tartalmi követelményeiről, a csatolandó mellékletekről, valamint a védés eljárásrendjéről a BTK Szakdolgozatkészítési szabályzatából tájékozódhat:

https://bolcsesz.uni-miskolc.hu/uj/dok/szab/btk_szakdolgozatkeszitesi_szab_20231201.PDF

A mellékletek a kari honlap Kar/Szabályzatok, határozatok, űrlapok menüpontjából is letölthetők.

A szakdolgozatokat papíralapon (kötve) kell leadni az intézeti adminisztrációra és egyúttal fel kell tölteni a MIDRA rendszerbe is (http://midra.uni-miskolc.hu) legkésőbb 2025. április 25-ig.

A szakdolgozatok MIDRÁ-ba való feltöltése csak a Miskolci Egyetem hálózati gépjeiről lehetséges! Ezért azt javasoljuk, hogy a szakdolgozat leadásakor vegyék igénybe az ME Könyvtárának számítógépeit és azokról töltsék fel a dolgozataikat. Így egyidejűleg kérhetnek MIDRA igazolást is. Az OTDK szünet idején a könyvtár nyitva lesz és az intézeti adminisztrációk is nyitva lesznek.

A MIDRA igazolás eljárásrendje

  • A hallgató az általa elkészített szakdolgozatot/diplomamunkát/portfoliót feltölti a Midra adatbázisba http://midra.uni-miskolc.hu.
    (Az oldalon a Dokumentumok menüpontban érhető el az útmutató, melyet szíveskedjék a feltöltés előtt elolvasni). http://konyvtar.uni-miskolc.hu/web/midra-dokumentumok/dokumentumok
    Határidő: 2025. április 25.
  • A hallgató a kitöltött, aláírt hallgatói nyilatkozatot elküldi a midra@uni-miskolc.hu e-mail címre. (A hallgatói nyilatkozatot a Dokumentumok menüpontban találják.)
    (Ha nem tudja szkennelni/fényképezni az aláírt dokumentumot, akkor a Neptunban regisztrált e-mail-címéről küldje el a kitöltött nyilatkozatot *.doc formátumban)
    Technikai problémáját a midra@uni-miskolc.hu címen kell jelezni.
  • Amennyiben titkosított szakdolgozatról van szó, akkor a Titkosítási Nyilatkozatot/ Bizalmas kezelési kérelmet a hallgatói Nyilatkozattal együtt kérjük szintén elküldeni a midra@uni-miskolc.hu email címre.
    (A titkosítási nyilatkozatnak/ bizalmas kezelési kérelemnek nincs formanyomtatványa).
  • Ezután a könyvtárosok ellenőrzik a feltöltött dolgozatot és a nyilatkozat meglétét.
  • Ha nincs további teendő, a könyvtár kiállítja az igazolást és ezt megosztja a hallgatóval, valamint a Kar Dékáni Hivatalával.
  • Amennyiben a feltöltött fájl sérült, hibás stb., akkor a könyvtáros e-mailben tájékoztatja a hallgatót a további teendőkről.

Sikeres vizsgázást és záróvizsgát!